kw.\*:("Knowledge management")
Results 1 to 25 of 2849
Selection :
Knowledge management governance: the road to continuous benefits realizationZYNGIER, Suzanne; BURSTEIN, Frada.JIT. Journal of information technology (Print). 2012, Vol 27, Num 2, pp 140-155, issn 0268-3962, 16 p.Article
What bars organisations from managing knowledge successfully?DU PLESSIS, M.International journal of information management. 2008, Vol 28, Num 4, pp 285-292, issn 0268-4012, 8 p.Article
Using data mining techniques for knowledge management : an empirical studyKVASSOV, V; MADEIRA, S. C.9e Colloque de l'AIM. 2004, 9 p.Conference Paper
Knowledge communities, a key element in six-sigma implementation strategies and deployment = Communautés de connaissances : un élément clé dans les stratégies six-sigma d'implantation et de déploiementPONCE, S; ZAHAF, S. A.2004, 17 p.Book
Knowledge management perspectiveKRUPKA, P.2002, 39 p.Book
La modélisation des récits d'expériencesMARTI, C.9e Colloque de l'AIM. 2004, 8 p.Conference Paper
Knowledge management: A learning mix perspectiveMOINGEON, B; PERRIN, A.2006, 16 p.Book
Etat de l'art des approches de définition du Système de Gestion des Connaissances (SGC)OUNI, A; DUDEZERT, A.9e Colloque de l'AIM. 2004, 14 p.Conference Paper
Wissensmanagement = Gestion des connaissancezGIBBERT, M; RAUB, S; PROBST, G. J. B et al.2002, 16 p.Book
The continuumization of knowledge management technologyMOHAMED, Mirghani.VINE. Very informal newsletter on library automation. 2008, Vol 38, Num 2, pp 167-173, issn 0305-5728, 7 p.Article
Innovating by accessing knowledge across departmentsFANIEL, Ixchel M; MAJCHRZAK, Ann.Decision support systems. 2007, Vol 43, Num 4, pp 1684-1691, issn 0167-9236, 8 p.Conference Paper
Un métamodèle pour la gestion de connaissancesLAN ANH DINH THI; GERBE, O.2003, 36 p.Book
Towards a typology of virtual communities of practice = Vers une typologie des communautés de pratique virtuellesDUBE, L; BOURHIS, A; JACOB, R et al.2003, 27 p.Book
Knowledge management critical failure factors: a multi-case studyAKHAVAN, Peyman; PEZESHKAN, Amir.VINE. Very informal newsletter on library automation. 2014, Vol 44, Num 1, pp 22-41, issn 0305-5728, 20 p.Article
Enterprise of the future : KM and the enterprise of the futureHOLTSHOUSE, Dan.VINE. Very informal newsletter on library automation. 2007, Vol 37, Num 4, pp 394-398, issn 0305-5728, 5 p.Article
Knowledge management approaches in managing agricultural indigenous and exogenous knowledge in TanzaniaTANDI LWOGA, Edda.Journal of documentation. 2011, Vol 67, Num 3, pp 407-430, issn 0022-0418, 24 p.Article
The learning organization : From stories to strategy: putting organizational learning to workBENNET, Alex; BENNET, David.VINE. Very informal newsletter on library automation. 2007, Vol 37, Num 4, pp 404-409, issn 0305-5728, 6 p.Article
Les enjeux et la mise en œuvre d'un processus de codification des compétences organisationnelles : le cas Telecom ValleyROUBY, E; THOMAS, C.Conférence Internationale de Management Stratégique. 2004, 27 p.Conference Paper
Une approche conceptuelle de la création de connaissance au travers des communautés virtuellesCHAUVET, V; GHETTY, C.2003, 10 p.Book
Processus de découverte de connaissances dans une application de diagnostic en réseauHARBI, N; ZARDET, V.Colloque de l'Association Information et Management. 2002, 9 p.Conference Paper
Managerial knowledge. Sources, methods of production and transfer. A theoretical backround and an empirical appraisal of the role of business related servicesSJOHOLT, P.Conférence Internationale RESER. 2001, pp 329-348Conference Paper
Quand le management devient technologiqueDUYMEDJIAN, R; JOLLY, D.Les Cahiers du Management Technologique. 2000, Vol 10, Num 2, pp 35-47Article
A Value Driven Innovation Network. The Case of Professional SportsVAN HORNE, C; FRAYRET, J. M; POULIN, D et al.2005, 9 p.Book
Les processus collectifs de création de connaissances dans les groupes de travail. Comparaison de deux processus au sein d'une cellule de veille concurrentielleBELMONDO, C.Conférence Internationale de Management Stratégique. 2004, 22 p.Conference Paper
Les facteurs de succès des systèmes intégratifs d'aide à la gestion des connaissances = Key success factors affecting contributing behaviour on knowledge management systemBOURDON, I; REIX, R.2004, 416 p.Thesis