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Knowledge management governance: the road to continuous benefits realizationZYNGIER, Suzanne; BURSTEIN, Frada.JIT. Journal of information technology (Print). 2012, Vol 27, Num 2, pp 140-155, issn 0268-3962, 16 p.Article

What bars organisations from managing knowledge successfully?DU PLESSIS, M.International journal of information management. 2008, Vol 28, Num 4, pp 285-292, issn 0268-4012, 8 p.Article

Using data mining techniques for knowledge management : an empirical studyKVASSOV, V; MADEIRA, S. C.9e Colloque de l'AIM. 2004, 9 p.Conference Paper

Knowledge communities, a key element in six-sigma implementation strategies and deployment = Communautés de connaissances : un élément clé dans les stratégies six-sigma d'implantation et de déploiementPONCE, S; ZAHAF, S. A.2004, 17 p.Book

Knowledge management perspectiveKRUPKA, P.2002, 39 p.Book

La modélisation des récits d'expériencesMARTI, C.9e Colloque de l'AIM. 2004, 8 p.Conference Paper

Knowledge management: A learning mix perspectiveMOINGEON, B; PERRIN, A.2006, 16 p.Book

Etat de l'art des approches de définition du Système de Gestion des Connaissances (SGC)OUNI, A; DUDEZERT, A.9e Colloque de l'AIM. 2004, 14 p.Conference Paper

Wissensmanagement = Gestion des connaissancezGIBBERT, M; RAUB, S; PROBST, G. J. B et al.2002, 16 p.Book

The continuumization of knowledge management technologyMOHAMED, Mirghani.VINE. Very informal newsletter on library automation. 2008, Vol 38, Num 2, pp 167-173, issn 0305-5728, 7 p.Article

Innovating by accessing knowledge across departmentsFANIEL, Ixchel M; MAJCHRZAK, Ann.Decision support systems. 2007, Vol 43, Num 4, pp 1684-1691, issn 0167-9236, 8 p.Conference Paper

Un métamodèle pour la gestion de connaissancesLAN ANH DINH THI; GERBE, O.2003, 36 p.Book

Towards a typology of virtual communities of practice = Vers une typologie des communautés de pratique virtuellesDUBE, L; BOURHIS, A; JACOB, R et al.2003, 27 p.Book

Knowledge management critical failure factors: a multi-case studyAKHAVAN, Peyman; PEZESHKAN, Amir.VINE. Very informal newsletter on library automation. 2014, Vol 44, Num 1, pp 22-41, issn 0305-5728, 20 p.Article

Enterprise of the future : KM and the enterprise of the futureHOLTSHOUSE, Dan.VINE. Very informal newsletter on library automation. 2007, Vol 37, Num 4, pp 394-398, issn 0305-5728, 5 p.Article

Knowledge management approaches in managing agricultural indigenous and exogenous knowledge in TanzaniaTANDI LWOGA, Edda.Journal of documentation. 2011, Vol 67, Num 3, pp 407-430, issn 0022-0418, 24 p.Article

The learning organization : From stories to strategy: putting organizational learning to workBENNET, Alex; BENNET, David.VINE. Very informal newsletter on library automation. 2007, Vol 37, Num 4, pp 404-409, issn 0305-5728, 6 p.Article

Les enjeux et la mise en œuvre d'un processus de codification des compétences organisationnelles : le cas Telecom ValleyROUBY, E; THOMAS, C.Conférence Internationale de Management Stratégique. 2004, 27 p.Conference Paper

Une approche conceptuelle de la création de connaissance au travers des communautés virtuellesCHAUVET, V; GHETTY, C.2003, 10 p.Book

Processus de découverte de connaissances dans une application de diagnostic en réseauHARBI, N; ZARDET, V.Colloque de l'Association Information et Management. 2002, 9 p.Conference Paper

Managerial knowledge. Sources, methods of production and transfer. A theoretical backround and an empirical appraisal of the role of business related servicesSJOHOLT, P.Conférence Internationale RESER. 2001, pp 329-348Conference Paper

Quand le management devient technologiqueDUYMEDJIAN, R; JOLLY, D.Les Cahiers du Management Technologique. 2000, Vol 10, Num 2, pp 35-47Article

A Value Driven Innovation Network. The Case of Professional SportsVAN HORNE, C; FRAYRET, J. M; POULIN, D et al.2005, 9 p.Book

Les processus collectifs de création de connaissances dans les groupes de travail. Comparaison de deux processus au sein d'une cellule de veille concurrentielleBELMONDO, C.Conférence Internationale de Management Stratégique. 2004, 22 p.Conference Paper

Les facteurs de succès des systèmes intégratifs d'aide à la gestion des connaissances = Key success factors affecting contributing behaviour on knowledge management systemBOURDON, I; REIX, R.2004, 416 p.Thesis

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